Edukacija za volontiranje na programima ‘Hrabri telefon za djecu’, ‘Hrabri telefon za mame i tate’ i ‘E-savjetovanje’
Objavljeno : 16.09.2015.

Dragi studenti/studentice psihologije/pedagogije/socijalnog rada/Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta,

Hrabri telefon vas poziva na jedinstvenu edukaciju za volontiranje na programima udruge Hrabri telefon – Hrabri telefon za djecu; Hrabri telefon za mame i tate; E-savjetovanje

Edukacija i volontiranje uključuje simultani rad na sva tri programa (nije moguće volontirati samo na jednom programu).

Hrabri telefon za djecu je prvi veliki program Hrabrog telefona koji je osnovan s ciljem pružanja direktne pomoći i podrške zlostavljanoj i zanemarenoj djeci i njihovim obiteljima, ali i rada na prevenciji zlostavljanja i zanemarivanja kao i neprihvatljivog ponašanja djece i mladeži. Danas, linija je proširila svoje područje rada te se bavimo svim temama vezanim uz dobrobit, sigurnost i zdrav razvoj djeteta. Osim tema zlostavljanja i zanemarivanja, često razgovaramo s djecom o obiteljskim odnosima, posebno o razvodu, psihosocijalnom i mentalnom zdravlju djece, razvojnim pitanjima i mogućnostima pravne zaštite.

Hrabri telefon za mame i tate otvoren je u travnju 2013. godine kao odgovor na sve više zaprimljenih poziva na liniju za djecu od strane roditelja. Hrabri telefon za mame i tate je mjesto gdje roditelj može razgovarati o svim nedoumicama vezanim uz pozitivan psihosocijalni razvoj djeteta te mjesto gdje roditelj može očekivati podršku i savjet s područja kompetentnog roditeljstva, poboljšanja komunikacije s djetetom ili mladom osobom unutar obitelji, svih oblika zlostavljanja i zanemarivanja djeteta te ostalih područja usko vezanih uz zaštitu djetetovih potreba i prava, ali i odgovornosti.

Volonteri putem linije stječu iskustvo i znanje u telefonskom savjetovanju i e-savjetovanju (savjetovanje putem chat-a, foruma i e-mail-a) kao i o tematici zlostavljanja i zanemarivanja djece te ostala praktična znanja o svakodnevnim problemima i obiteljskim odnosima. Uključeni su u mjesečnu supervizijsku podršku, kao i stalnu doedukaciju o temama koje su im potrebne kako bi se osigurao njihov profesionalni napredak.

Volonteri linije dežuraju na savjetodavnim linijama u 3 smjene i 2 međusmjene te na chatu. Također odgovaraju na savjetodavne upite poslane putem foruma ili e-mail-a. Mjesečna obveza volontera je imati minimalno tri smjene (po 3 ili 4 sata) te prisustvovati jednom supervizijskom susretu.

Po zaprimanju aplikacija zainteresiranih, organizirat će se razgovori s prijavljenima kroz veljaču (termine ćemo prilagoditi razdoblju ispita i ispitne pauze kako biste svi mogli prisustvovati intervjuima).  S primljenim volonterima ćemo održati sastanak 2.3.2015. na kojem ćemo vas uputiti u rad organizacije i sustav volontiranja. U ožujku će se održati i edukacija, u večernjim terminima.

Rok za prijavu je 2.2.2015. (ponedjeljak), a prijaviti se možete isključivo slanjem ispunjene aplikacije (u prilogu) putem e-mail-a ines@hrabritelefon.hr.

Hvala građanima

Od srca zahvaljujemo svim građanima koji su svojom donacijom podržali aktivnosti Hrabrog telefona