HRABRI TELEFON ZA MAME I TATE: U PRVA TRI TJEDNA KAMPANJE POMOGAO ČAK 290 RODITELJA!
Objavljeno : 12.09.2013.

U razdoblju od 15. kolovoza 2013., kada je započela kampanja I roditeljima treba podrška, do 6. rujna 2013., Hrabri telefon za mame i tate zaprimio je ukupno 290 poziva. Najčešći razlog poziva bili su obiteljski odnosi – odnos djeteta i roditelja, razvod ili odgojni savjeti, ali i problemi zlostavljanja i nasilja, odnosa s vršnjacima, pravna pitanja i problemi vezani za školu.

VIŠE MAMA NEGO TATA

Zanimljivo je da je u čak 82 % slučajeva Hrabri telefon za mame i tate kontaktirala ženska osoba, dok je u 18% slučajeva savjet i pomoć potražio muškarac. Primjerice, jedan od poziva Hrabrom telefonu uputila je mama koja fizički kažnjava svoga sina starog 5 godina jer ne zna kako ga disciplinirati, ponekad se osjeća kao da je na ´rubu živaca´ te u tim trenucima zna udariti dijete. Iako je bila svjesna da treba promijeniti svoje ponašanje, nije pronalazila ´recept´ u  smirivanju svog dječaka, a da to bude u skladu s njegovim potrebama. Savjetovana je o prikladnim odgojnim postupcima te joj je rečeno da nas slobodno može nazvati kad god ima osjećaj kao da je ´na rubu snaga´.

DIJETE NA PRVOM MJESTU

Hrabrom telefonu se obratio i otac u procesu razvoda braka, koji je zabrinut za svog sedmogodišnjeg sina. On i supruga sporazumno su se odlučili na razvod, on se odselio od kuće, a trenutno je u tijeku i dogovor oko skrbništva. Sinčić mu je na prvom mjestu i svjestan je važnosti suradnje sa suprugom zbog djetetove dobrobiti.

TATA, VOLIŠ LI ME JOŠ?

Ovaj je roditelj tražio savjet kako svome djetetu objasniti novonastalu obiteljsku situaciju prilikom razvoda, a zadržati dobar odnos s njime. Naveo je kako ga je dijete pitalo voli li ga još, a ako da, kako to da se odselio iz kuće? Tati je ukazano na važnost iskrenog razgovora s djetetom te mu je rečeno na koji bi način bilo dobro reći djetetu što se trenutno događa u životu njihove obitelji.

NAPETI ODNOSI RODITELJA I ADOLESCENTA

Hrabri telefon je kontaktirala i majka 14-godišnje djevojčice, koja je u posljednje vrijeme sa svojom kćeri u ´napetim odnosima´.  Stalno se svađaju, djevojčica ne sluša mamu, stalno joj ´prkosi´. Mama je tražila savjet što učiniti i kako se postaviti prema djetetu u ovoj adolescentskoj fazi. Uz podršku, savjetovana je kako razgovarati s kćeri te koliko je bitno voditi pozitivnu komunikaciju uz dogovaranje pravila ponašanja u kući u suradnji i dogovoru s djetetom.

NAPOKON HRABRI TELEFON ZA RODITELJE!

Neki roditelji su nam se javili s povratnom informacijom. Pročitajte što su napisali:

Hvala Vam što ste napokon prepoznali potrebu linije za roditelje. Jako mi je bilo ugodno razgovarati s Vama! Bili ste jako ljubazni i dobila sam nekoliko super savjeta, a i izbacila sam dio velike negativne energije i gorčine.

Zvao sam maloprije na Vaš broj i Vaša kolegica mi je puno pomogla. Hvala Vam, imate moju podršku i šaljem Vam velike pozdrave!

Pohvalila bih otvaranje linije za roditelje. Roditeljstvo je težak zadatak u kojem ponekad zatreba pomoć sa strane!

 

Kontakt osoba za medije:

Ella Selak Bagarić, mag. psych; Tel.: (+385 1) 3793 000, 099 2121 716; E-mail: ella@hrabritelefon.hr

Hvala građanima

Od srca zahvaljujemo svim građanima koji su svojom donacijom podržali aktivnosti Hrabrog telefona