Suradnjom do veće dostupnosti savjetodavnih linija za djecu
Objavljeno : 09.12.2016.

U četvrtak, 8. prosinca 2016. u Bruxellesu je održan sastanak predstavnika devet dječjih linija iz Europe s predstavnicima Europske komisije, međunarodne mreže mobilnih operatera, agencije UN-a i telekomunikacijskih operatera na temu bolje dostupnosti europskog harmoniziranog broja 116 111 svoj djeci u Europi. Cilj sastanka bio je utvrditi trenutne prepreke s kojima se djeca susreću kada nazivaju dječju liniju tijekom svog boravka u inozemstvu te mogućnosti za njihovo rješavanje, prvenstveno kroz preusmjeravanje poziva i smanjenje cijena roaminga.

“Na Hrabrom telefonu primamo mnogo upita naših građana koji su se odselili u Njemačku ili Irsku. Zbog trenutne nemogućnosti preusmjeravanja poziva, mnogi od njih nas ne uspijevaju dobiti telefonski, a zbog jezične barijere i straha od nerazumijevanja ne odlučuju se kontaktirati dječju liniju u zemlji u kojoj trenutno žive. Svrha europskog harmoniziranog broja originalno je ta da svako dijete dobije pomoć i podršku koja mu je potrebna, bez obzira na to nalazi li se u svojoj zemlji ili izvan nje.  Realnost je da zbog različitih tehničkih poteškoća i nemogućnosti kontaktiranja dječjih linija, preko 14 milijuna djece u Europi ne dobije pomoć koja im je potrebna”.

Hvala građanima

Od srca zahvaljujemo svim građanima koji su svojom donacijom podržali aktivnosti Hrabrog telefona