UHO je projekt Wiener osiguranja koji se provodi u suradnji sa Hrabrim telefonom i Društvom za komunikacijsku i medijsku kulturu, s ciljem edukacije i prevencije cyberbullyinga. Zamišljen je kao platforma za dijeljenje iskustava i savjeta na temu cyberbullyinga. Do 15.12.2019. u prvoj fazi projekta aktivno su sudjelovali i Youtuberi Bernardo Brezni, Dennis Domian, Maša Zibar i Veronika Rosandić, kojima se ovim putem zahvaljujemo na njihovom doprinosu razvoja projekta UHO.
UHO je dio projekta (O)siguran online koji ima plemenitu misiju prevencije online nasilja među djecom te poticanja na pametno i odgovorno korištenje društvenih mreža.
Iako je sam festival Dani komunikacije 2020 zbog trenutne situacije odgođen za jesen, dodjela nagrada održana je u četvrtak, 16. travnja putem Facebook live streama na stranici Dana komunikacija.
U deset godina postojanja, ovaj natječaj uspješno prepoznaje promjene na tržištu digitalnog marketinga i platformi.
Projekt UHO – U kategoriji Brand Awareness Campaign, prema odabiru stručnog žirija UHO je pobjednik! Video koji smo pripremili za žiri i dodjelu nagrade možete pogledati ovdje.
Jako smo ponosni i zahvalni Wiener osiguranju kao i partnerima Društvu za komunikacijsku i medijsku kulturu što smo mogli biti dio ovog projekta i veselimo se novim projektima!