Kampanja „Hrabri telefon sluša kao da je svaki problem najveći“ nastavlja se na Viberu puštanjem na tržište javnog računa, sticker paketa i chatbota.
Otvaranjem novoga komunikacijskog kanala Hrabri telefon želi približiti djeci, mladima te posebno adolescentima svoju savjetodavnu liniju 116 111.
Podržite nas!
Preko Viberova javnog računa Hrabri će telefon u sljedeća tri mjeseca s javnosti podijeliti priče svojih volontera te anonimne priče djece i mladih koji žele iznijeti svoja iskustva kako bi osvijestili probleme s kojima se susreću. Puštanje javnog računa prati i Viber sticker paket Hrabrog telefona s hrabrim medvjedićem kao zaštitnim znakom. Korištenjem stickera djeca i mladi moći će u bilo kojem trenutku dati svojim prijateljima podršku, pokazati im koliko ih vole i da mogu računati na njih. Sticker paket dostupan je za besplatno preuzimanje za sve korisnike Vibera na području Hrvatske.
Podržite kampanju i pristupite javnom računu Hrabrog telefona na Viberu, preuzmite sticker paket na http://bit.ly/Hrabri_Stickeri i pokrenite chatbot.