Hrabri telefon je neprofitna nevladina organizacija osnovana s ciljem prevencije zlostavljanja, zanemarivanja i neprihvatljivog ponašanja djece i mladeži, te pružanja direktne pomoći i podrške zlostavljanoj i zanemarenoj djeci i njihovim obiteljima. Programi Hrabrog telefona kreirani su prema znanstvenim činjenicama i nalazima internih istraživanja.
Naši ciljevi su:
- Zaštita djece od zlostavljanja i zanemrivanja
- Pružanje pomoći zlostavljanoj i zanemarenoj djeci
- Prevencija neprihvatljivog ponašanja kod djece i mladih
- Podizanje javne svijesti o zlostavljanju i zanemarivanju djece kao društvenom problemu
Načela rada Hrabrog telefona su:
- DOSTUPNOST – sve aktivnosti i usluge su BESPLATNE;
- POVJERLJIVOST – informacije o korisnicima se koriste isključivo za statističke analize i NISU DOSTUPNE JAVNOSTI;
- NAJBOLJI INTERES DJETETA – savjetovanje i podrška usmjeravane su ovim načelom.
Politika zaštite djece obvezujući je dokument za sve zaposlenike, suradnike i volontere Hrabrog telefona koji sudjeluju u direktnom i indirektnom radu s djecom i imaju aktivnu ulogu u zaštiti njihovih prava. Na temelju ovog dokumenta Hrabri telefon u svim svojim programima i projektima jača svoju obavezu o zaštiti djece od svih oblika zlostavljanja i iskorištavanja. Politika zaštite djece definira mehanizme prijave i poduzimanja odgovarajućih mjera te protokole za dosljedno postupanje u zaštiti djece.