Hrabri telefon pokrenuo višejezični chat za podršku djeci i obiteljima u migracijama
Objavljeno : 18.03.2025.

 

UZ PODRŠKU UNICEF-a, CHAT SAVJETOVANJE NA 6 JEZIKA: ENGLESKOM, FRANCUSKOM, TURSKOM, UKRAJINSKOM, PASHTU I ARAPSKOM

 

Hrabri telefon pokrenuo višejezični chat za podršku djeci i obiteljima u migracijama  

 

 ZAGREB, 18. ožujka 2025. – Hrabri telefon u suradnji s UNICEF-om širi dostupnost podrške mentalnom zdravlju i psihosocijalne podrške za djecu i obitelji u migracijama pa je tako od ožujka, uz hrvatski, chat savjetovanje dostupno i na dodatnih 6 jezika: engleskom, francuskom, turskom, ukrajinskom, pashtu i arapskom jeziku.

Djeca i roditelji u migraciji, uključujući i djecu bez pratnje, suočavaju se s brojnim izazovima pri dolasku u novu zemlju i procesu integracije, kao što su strah od neizvjesnosti, prilagodba na nepoznatu sredinu, jezične barijere i diskriminacija, ali i otežan pristup obrazovanju i ekonomskim prilikama što dodatno povećava osjećaj nesigurnosti i izolacije. Sve to može značajno utjecati na njihovo mentalno zdravlje i ukupnu psihosocijalnu dobrobit, a mogu uzrokovati strah, tjeskobu i osjećaj bespomoćnosti, promjene ponašanja, učestaliju agresiju te razne fizičke reakcije. Svjesni tih izazova, kao i činjenice da, unatoč naporima brojnih ustanova i službi, psihosocijalna podrška još uvijek nije jednako dostupna svoj djeci i njihovim obiteljima, Hrabri telefon proširenjem chat savjetovanja pruža konkretan doprinos u zaštiti i podršci djeci i obiteljima u migraciji, omogućujući im prostor za razgovor, izražavanje osjećaja i dobivanje savjeta na jezicima koje razumiju. Chatu je moguće pristupiti na poveznici https://tinejdzeri.hrabritelefon.hr/ svakim radnim danom od 9 do 20 sati.

Višejezično chat savjetovanje razvijeno je u okviru programa „Podrška djeci i obiteljima u migracijama u procesu zaštite i integracije u Hrvatskoj“, koji zajednički provode Švicarsko državno tajništvo za migracije (SEM) i Ured UNICEF-a u Hrvatskoj, a financiran je sredstvima Vlade Švicarske Konfederacije.

###

O Hrabrom telefonu

Hrabri telefon organizacija je civilnoga društva posvećena zaštiti djece, najviše poznata javnosti po besplatnoj savjetodavnoj liniji za djecu 116 111 te liniji za roditelje 0800 0800 putem koje svake godine pomoć i podršku pruža kroz više od 3.500 upita. Lako dostupna psihosocijalna pomoć i podrška dostupna je i putem kanala e-savjetovanja: e-maila i chat savjetovanja (svakim radnim danom od 9 do 20 sati).

Kontakt:

Za sve dodatne informacije, slobodno nas kontaktirajte na 01 3793 000 ili info@hrabritelefon.hr

 

Hvala građanima

Od srca zahvaljujemo svim građanima koji su svojom donacijom podržali aktivnosti Hrabrog telefona