Predsjednica Hrabrog telefona, Hana Hrpka, novinarima 24 sata, odgovorila je na pitanja o upitima koji svakodnevno pristižu na naše savjetodavne linije. Čitatelje je podsjetila i na kampanju u tijeku, pokrenutoj povodom 20 godina rada Udruge.
Izdvojili smo neke od statističkih podataka kroz 20 godina rada:
- zaprimljeno je preko 200 000 tisuća poziva
- na liniji za djecu dnevno pristiže oko 20 poziva
- najčešće zovu djeca u dobi od 7 do 13 godina
- 60% čine pozivi djevojčica
- 12% poziva djece odnosi se na vršnjačko nasilje
Kako bi se što više približili djeci i mladima, osmišljena je kampanja putem Viber aplikacije. Puštanjem na tržište javnog računa Hrabrog telefona, besplatnog sticker paketa te chatbota, želimo ih ohrabriti da se obrate za pomoć neovisno o problemu u kakvom se nalaze.
Članak u cijelosti možete pročitati OVDJE.
Zahvaljujemo 24 sata što nas je odlučio podržati te pozvati djecu da se obrate na savjetodavnu liniju 116 111 te mame i tate na 0800 0800 putem članka Javite se Hrabrom telefonu i potražite savjet i potporu!