Hrabri telefon sluša kao da je svaki problem najveći
Započela nova kampanja Hrabrog telefona kojom želi potaknuti mlade da progovore o svojim problemima
Povodom 20 godina djelovanja, udruga Hrabri telefon započela je novu kampanju kojom želi približiti djeci i mladima savjetodavnu liniju Hrabri telefon za djecu 116-111. Kampanja pod nazivom „Hrabri telefon sluša kao da je svaki problem najveći“ započela je 4. siječnja jumbo plakatima u Zagrebu, Osijeku, Rijeci i Splitu, a nastavit će se i plakatima u školama i zagrebačkim tramvajima.
„Koma ocjene“, „strogi starci“, „bolan prekid“, „nitko me ne zove van“… samo su neke od poruka koje će se moći primijetiti na ulicama četiri najveća hrvatska grada, kojima se želi ohrabriti djecu i mlade te osobito adolescente da se obrate Hrabrom telefonu s bilo kojim svojim problemom, prolazeći kroz velike emotivne i socijalne promjene.
„Savjetovatelji Hrabrog telefona pristupaju svakom problemu stručno, zainteresirano i s pažnjom – od svakodnevnih problema do onih najtežih, Hrabrom telefonu su svi problemi važni. Stoga im upravo to želimo poručiti ovom kampanjom – Tu smo za tebe, bez obzira koji je tvoj problem; Hrabri telefon sluša kao da je svaki problem najveći.“ – rekla je Hana Hrpka, prof. psihologije, predsjednica udruge Hrabri telefon.
Kampanja se provodi zahvaljujući partnerima, donatorima i sponzorima Hrabrog telefona: Señor, Outdoor Akzent, Hrvatska elektroprivreda, Nacionalna zaklada za razvoj civilnoga društva, Grad Zagreb, Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku, T-Hrvatski telekom, B1 plakati, Teen 385, Viber, Mediacor te pod medijskim pokroviteljstvom Nov@TV i Dnevnik.hr.