U četvrtak, 1. prosinca, u prostoru zagrebačke Muzičke akademije dodijeljene su Outward nagrade za najbolja ostvarenja vanjskog oglašavanja u Hrvatskoj. Jumbo plakat Hrabrog telefona i agencije Señor za kampanju “Ako samo promatraš, kao da zlostavljaš” proglašen je najboljim u Hrvatskoj od strane stručnog žirija, ali i publike. Cilj plakata bio je potaknuti svjedoke nasilja nad djecom i među djecom da obavijeste o nasilju te time zaštite djecu od zlostavljanja i zanemarivanja. Činjenica je da se ono događa svakodnevno, ponekad i pred očima promatrača, a unatoč tome, nažalost, često prolazi neprijavljeno. Plakatom se željelo upozoriti upravo svjedoke nasilja kako je nečinjenje, koje ne prekida začarani krug zlostavljanja, gotovo jednako štetno kao i samo zlostavljanje. Jednostavnom intervencijom na klasičnom mediju, uz pomoć svjetla sa senzorom pokreta, prolaznici su stavljeni u ulogu sudionika i suočeni s posljedicama ignoriranja problema: Ako samo promatraš, kao da zlostavljaš.
Señor je nezavisna agencija za komunikaciju i branding. Spaja pametne strategije, inovativne koncepte i vrhunsku izvedbu. Osim nagrade za Hrabri telefon.